Jump to content

Te bízol a fogorvosodban?

2019. 05. 26. 20:07

A mosolyunk az egyik legértékesebb „fegyverünk”, amivel ha minden rendben van, bárkit lehengerelhetünk. Ehhez fontos az alapos fogápolás, és ha szükség van rá, egy nagyon jó fogorvos. De hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelőt?

Mi alapján válasszunk fogorvost? Elég, ha az egyik ismerősünk hozzá jár? Persze válasszunk olyat, akiről kapunk referenciát, de azért van 4 szempont, amiről semmiképpen se mondjunk le. Ezeket vesszük most végig, hogy te is sikeresen megtaláld a tökéletes fogorvost.

Bizalmi kérdés

Nem könnyű vállalkozás olyan fogorvost találni, akiben annyira megbízunk, hogy tátott szájjal és csukott szemmel rábízzuk magunkat. De honnan tudhatjuk, hogy tényleg jó helyen vagyunk, és nem csak a pénzünket és az időnket vesztegetjük? Nem is beszélve a fogainkról? A 4 legfontosabb szempont, hogy megtaláld a tökéletes fogsorod zálogát.

1. Minőség, professzionalitás és hozzáértés

A legfontosabb, hogy profi, hozzáértő fogorvost találjunk, ebben a kérdésben nem lehet kompromisszumot kötni. Itt nem lehet szempont, hogy a legolcsóbb megoldást keressük meg. A legjobb, ha előtte tájékozódunk (akár az interneten), hogy milyen felszereltségű a rendelő. A fogorvosunk legjobb, ha egyben szájsebész is, ha szükség lenne rá. Fontos, hogy a rendelőben milyen minőségű alapanyagokkal dolgoznak, és milyen kezeléseket vállalnak. Hiszen a fogorvoslás nagyon dinamikusan fejlődik, ehhez pedig naprakész szakemberek kellenek.

2. Felszereltség

A legjobb, ha egy helyen mindent meg tudnak csinálni, akár a fogászati röntgentől a kisebb szájsebészeti beavatkozásokig. Hiszen így nem kell egyik helyről a másikra rohangálni, leleteket kikérni. Illetve kiemelkedően fontos a fogtechnikai háttér, amiről szintén tudunk a világhálón tájékozódni.

3. Empatikus, elérhető

Nagyon fontos, hogy milyen benyomást tett ránk a fogorvos első alkalommal. Nyugodtan bízzunk a megérzéseinkben, s ha nem szimpatikus, akkor keressünk másik orvost. Fontos, hogy empatikus legyen a problémáinkkal kapcsolatban, és hogy elérhető is legyen. Ez persze nem azt jelenti, hogy napi 24 órában vegye fel a telefont, de jó, ha legalább sms-ben tudunk kommunikálni, ha hétvégén baj van.

4. Kényelem és pontosság

Senki sem szereti, ha a fodrásznál, a bankban vagy a fogorvosnál várni kell a megbeszélt időponthoz képest. Az is sokat nyom a latban, ha a rendelőbe érkezve tiszta, kellemes, hangulatos váróhelyiség fogad bennünket. Sokkal oldottabban tudunk a vizsgálószékben hátradőlni.

(Forrás: nlcafe.hu / fotó: pixabay.com)