Jump to content

Sporthidzsábot dobott piacra a Nike

2017. 12. 26. 18:16

Sporthidzsábott dobott piacra a Nike. A termék kampányarca Ibtihaj Muhammad vívó, az első amerikai sportoló, aki a muszlim nők hagyományos viseletében, hidzsábban versenyzett az olimpián 2016-ban. Róla mintázták egyébként az első hidzsábos Barbie babát is.

Úgy vélem, a nőknek azt kell viselniük és tenniük, amitől a legjobban érzik magukat. Ha jól érzed magad, bármit legyőzöl, ami az utadba kerül” – fogalmazott a sportoló.

A Nike az első nagy, nemzetközi márka, mely ilyen típusú holmit kínál a muszlim nőknek. Bár a termék fogadtatása alapvetően pozitív, a márka mégis számos kritikát kapott amiatt, hogy a hidzsábon ott figyel az ikonikus pipa logó.

(Forrás: nlcafe.hu)
divatesszepseg_sticky_layer_redesign