A Fashion Days a tavalyi pénzügyi évben 50 millió euró feletti forgalmat bonyolított le és ezzel piacvezető az online divatkereskedelemben abban a három országban - Romániában, Magyarországon és Bulgáriában - ahol jelen van. A cégnek 4 millió regisztrált vásárlója van, több mint ezer márka termékeit értékesíti.
A csoporton belüli fúzió a bejáratott márkaneveket nem érinti: megmarad a Fashiondays.hu, illetve a román és bogár nyelvű divatportál, ugyanakkor az általános e-kereskedelmi platformként működő eMAG-on belül a divatvertikumot a Fashion Days fogja átvenni, a divatportál pedig onnan is elérhetővé válik.
"Mi nagyon sok csomagot küldünk, viszonylag alacsonyabb értékben. A háztartási gépeket, elektronikát is forgalmazó eMAG viszont magasabb értékben szállít hasonló számú tételt. Most a méretgazdaságossági előnyök lehetővé teszik számunkra, hogy olcsóbban jussunk hozzá a logisztikai szolgáltatásokhoz" - részletezte a fúzióhoz fűzött reményeket a cégvezető.
További érdekességekért kérjük keressék fel Facebook oldalunkat.
(Forrás: Divat és Szépség & MTI | Fotó: Fashiondays.com)