Az ügyvezető igazgató szerint a Styl Fashion Kft. legnagyobb versenyelőnye a magas minőség és megbízhatóság, amely eddig jellemző volt a Styl-re. Ezért ragaszkodtak az iparágat sújtó nehézségek ellenére a megrendelők a felszámolás idején is a ruhagyár termékeihez.
Günter J. Leibold elmondta: a jövőben tevékenységük súlypontját a teljes körű divatipari szolgáltatásokra kívánják helyezni, de az egyedi igényeknek is meg tudnak majd felelni. Hozzátette: továbbra is elsősorban nagy megrendelők teljes kiszolgálása a céljuk, de nem mondanak le a saját Styl márkanév alatt forgalmazott termékeikről sem, bővítik magyarországi forgalmazói hálózatukat is.
A gyárban jelenleg öt szalagon termelnek egy műszakos munkarendben, évente 100 ezer férfi zakót, 90 ezer nadrágot és 60 ezer női felsőruházati terméket gyártanak.
További érdekességekért kérjük keressék fel Facebook oldalunkat.
(Forrás: Divat és Szépség & MTI | Fotó: Fashiondesignsolutions)