Jump to content

Egy újabb divat Tajvanból, melyet úgysem veszünk át

2015. 09. 02. 18:25

Tajvanban a lehető legolcsóbb öltözködési divat kelt szárnyra az elmúlt napokban, melyet még a média sem hagyhatott szó nélkül. Azt szerintem leszögezhetjük, hogyha hazánkban látnánk ilyesmit, akkor biztos nem az lenne az első reakciónk, hogy én is kiakarom próbálni, viszont annál inkább késztetést éreznél egy hatalmas röhögőgörcsre.

Nehéz lenne megfejteni, hogy a Tajvani fiatalok körében miért lett népszerű a reklámszatyor ruhaként való hordása. Odáig tiszta, hogy olcsó és a nagyobb márkák logója legalább megtalálható rajta, de itt véget is ért a pozitívumok listája.

A "ruhává" való alakítása egyébként nem egy nagy művelet, hiszen csak két combszélességű lyukat kell vágni a szatyor alján, vállpántként pedig a két füle szolgál. Persze nem azt mondom, hogy ez nem kreatív és találékony, itt mindössze az a kérdés, hogy mitől lett divat az egész. Erre még az ottani média sem talált választ, de a fiatalok bizonyára jobban tudják. Szerinted hogy fest ez az egész?

(Fotó: Facebook)

divatesszepseg_sticky_layer_redesign