A londoni szakvásáron Magyarországot az Adamlamp, a Parfums Viktoria Minya, a Rienne Creations, a vidonori, a Logifaces, a Re+Concept, a Maacraft és a Hannabi márkák képviselik, amelyeket pályázat útján választott ki egy négytagú szakmai zsűri - tájékoztatta az MTI-t a Design Terminál, amely a Hu+ Collective-vel együttműködve biztosított megjelenési lehetőséget a magyar vállalkozóknak a szakkiállítás központi terében.
A kiválasztás szempontjai voltak, hogy a pályázatra beérkezett termékek a Pulse London profiljához illeszkedjenek, a márkák a helyi viszonylatban is versenyképesek legyenek és hogy a termékek egységes koncepció részeként is megállják a helyüket. A szakmai stáb további három márkát jutalmazott különdíjjal, így az Absoloot, a Lamoppe és a Bigo is bemutatkozhat a szakmai közönségnek a vasárnap kezdődött és keddig tartó szakkiállításon.
A Design Terminál továbbá egykori és jelenlegi mentorált csapatai közül három vállalkozásának - Plié by Atelier, Paprikum, Studio Nomad - is biztosítja a magyar standon való megjelenést. A Hothouse Hungary fantázianévre hallgató standon a Hu+ csapata különleges pálmaházi környezetet teremtett. Európa egyetlen designfókuszú showja több mint hétezer angol és nemzetközi bolt beszerzőit és döntéshozóit vonzza minden évben, akik kifejezetten az angol piacra belépni készülő új márkákra koncentrálnak.
A Design Terminál támogatásával már több mint ötven ígéretes hazai vállalkozás jutott ki olyan nemzetközi szakkiállításokra és vásárokra, mint az amerikai Northside Festival és a South by Southwest, a London Fashion Week, valamint a Design Days Dubai, amelyek legfontosabb célja a piaci validáció és az üzletszerzés.
További érdekességekért kérjük keressék fel Facebook oldalunkat.
(Forrás: Divat és Szépség & MTI | Fotó: Goonjuiet)