Az Elle magazin felkérésére a négy magyar dizájner őszi-téli kollekciót mutat be három fiatal francia divattervező – Etienne Deroeux, Lea Peckre, Valentine Gauthier - kreációi mellett - közölte a magazin az MTI-vel.
A mellrák ma Magyarországon minden 10-12-ik nőt érinti. \\\"Arra kértük az eseményünkön bemutató tervezőket, hogy a divat erejével járuljanak hozzá a mellrák elleni küzdelemhez, és tervezzenek figyelemfelkeltő ruhát kifejezetten erre a célra\\\" – idézte a tájékoztató Liptai Líviát, a magazin főszerkesztőjét.
Tomcsányi Dóri szép ívű felsőrésszel ellátott ruhája a női dekoltázsra hívja fel a figyelmet. Tóth Borinak, a Maison Marquise márka alapítójának öltözékén a domináns szín a fekete, amely felfelé haladva fokozatosan színessé és élénkké válik.
A NUDE by NUBU márka alkotói egyszerű anyagot választottak a ruha elkészítésére, és üzenetüket az \\\"Ismerd magad, törődj magaddal!\\\" feliratban mondták el, míg Oláh Zsigmond, a Zigi Brand alapítója drámai hatású, sötétkék-lila mintás, hosszú selyemruhát tervezett az alkalomra.
A kétnapos Elle Fashion Show-ra készült ruhák az Elle magazin júniusi számában is láthatóak lesznek, és árverésre is bocsátják őket. A szervezők a befolyt összeggel a Rákbetegek Országos Szervezetét támogatják. Ezen felül egy kiválasztott ruha leütési árának megfelelő összeggel az NN Biztosító is hozzájárul a szervezet munkájához - írták a tájékoztatóban.
(Forrás: DivatÉsSzépség és MTI | Fotó: Goonjuiet)