Jump to content

Kombináld a jógát és a pilatest

2019. 02. 25. 11:13

Ha szereted a jógát, de a pilates is rabul ejtett, többé nem kell két különböző órára járnod, ugyanis itt a jógalates, ami ötvözi a kettő minden előnyét.

 

A jógalates a teljes testet – a mélyizmokat és az ízületeket is – átmozgatja, hiszen a jógához hasonlóan itt is ki kell tartani a pozitúrákat, valamint nagy hangsúlyt kap benne a légzéstechnika is, a gyakorlatok pedig szinte egymásba olvadva követik egymást. A pilatesnek hála erősít, míg a jógának köszönhetően a nyújtáson is nagy a hangsúly.

Jó a gerincnek

A jógalates kitűnően erősíti a gerincmenti izomzatot, kimozgatja a gerincet és a letapadt ízületeket, ezáltal stabilizálja a tartást. Kifejezetten ajánlott a kor előrehaladtával, hiszen felpörgeti az anyagcserét, megmozgatja a szívet, a keringéstés a vázizomzatot. Térdfájásra is erősen javasolt mozgásforma, mindemellett pedig erősíti a meggyengült izomcsoportokat, szálkásít, tónusosabbá és feszesebbé teszi testünket – egyszóval feltétlenül ki kell próbálni.

 

(Forrás: nlcafe.hu / fotó: pixabay.com)